Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 14, 2013

Setia City Mall

Pada 10hb November lepas kami sekeluarga berkunjung ke Setia City Mall, inilah kali pertama ke situ. Ianya adalah usahama antara S P Setia dan Asian Retail Investment Fund. Pandangan pertama.... pusat beli belah ini memang menarik dan banyak pilihan. Kami tak habis round pun, penat dan membawa 'powerpuff girl' ni bukannya mudah. 

Tapi, bagi Ummi ianya masih tidak sesuai dengan standard Ummi. Hehehe... jangan salah faham pula. Harga barang-barangnya agak mahal bagi Ummi. Tapi sempat juga kami belikan mainan Haseena di Mothercare, manakala mainan Kakak dan adik di sebuah kedai CD. Ada diskaun :) Ini laman webnya kalau ada sape-sape yang berminat nak ke sana http://www.setiacitymall.com/ atau FBnya setiacitymall.

Di dalamnya ada Parkson, Harvey Norman, Zara, GSC, UniQlo, Fitness First dan sangat banyak kedai di situ untuk Ummi sebutkan satu-persatu. Tempatnya selesa untuk semua orang, tempat letak kereta pun luas. Pilihan makanan pun pelbagai, pilih aje. Ummi tak sempat nak ambik gambar banyak-banyak, hanya sekadar yang dipaparkan saja. Hanya surau je kami tak singgah sebab solat di luar kawasan.




 Kat kedai CD ni kami beli Zikir Terapi 2, set Doraeman dan mainan Kakak dan Adik 

 Suka betul anak dara Ummi ni membelek beg kecil di Fossil

 Tandas di sini memang sangat bersih

Set Doraemon yang diminta oleh kakak tapi adik-adiknya yang main

No comments: