Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 15, 2009

Tak sempat nk citer...


Lately ni ummi busy, so memang tak sempat nk update citer. Banyak citer sebenarnya. Tentang azam tahun baru, kenduri kawin adik ummi, dapat anak buah baru dan macam2 lagi.

Tapi apa kena mengena dengan gamba kat atas ni? Ya kawan2, ummi nak tunjuk barang2 impian ummi yang dari tahun lepas tak dapat2 lagi. So, impian tu ummi teruskan hingga ke tahun ini, semoga segalanya mudah bagi ummi untuk mencapai apa yang dihajati...

3 comments:

airikamalek said...

indahnya jika impian dapat menjadi kenyataan... Semoga tahun ini bertambah rezeki dan disihatkan akal dan fikiran untuk terus berusaha bagi mencapai apa yang dicita-citakan.

Fara said...

Lin...usaha lagi!! Tahun ni mesti semua impian tu tercapai.

ummi said...

Ya, setiap hari saya berdoa supaya dipermudahkan apa yang dihajati. Tak dapat semer, dapat salah satu daripada tu pun dah dikira sangat baik....