Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 10, 2012

Ahmad Adam Syukri...

Sekian lama saya mengikuti perkembangan adik Ahmad Adam Syukri di FB. Baru hari ni ada kesempatan untuk menulis di sini. Setiapkali melihat perkembangannya, hati saya sangat tertusuk. Ya Allah, hanya Engkau yang lebih tahu akan hikmah yang terkandung dalam ujianMu...

Kesabaran ibu dan ahli keluarganya tidak terhitung bagi saya. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Bagi kita yang di luar ni, bantuan sokongan moral dan kewangan mahu pun apa jua sangatlah diperlukan. Bertahanlah dan teruskan semangat juangmu Adam kerana sangat ramai yang menyayangimu. Rasailah kehangatan kasih sayang keluargamu dan kami jua.

Maaf, saya tidak mampu mengatakan apa2 lagi. Sila klik FB Ahmad Adam Syukri untuk mengikuti perkembangan selanjutnya...

Saya hanya mampu share gambar adik Adam yang ini untuk tatapan semua...

**********************

update 19/10/2012


mengikut fb adik adam, kesihatannya bertambah baik. kulitnya juga semakin pulih dan ada perkembangan positif yang tentunya menggembirakan semua orang. Adam, ketahuilah bahawa betapa ramai orang di luar ni menyayangi kamu, mendoaksn kamu dan mengharapkan yang baik2 saja buat kamu dan keluarga. Kuatkanlah semangat juangmu Adam..



***********************

update 31/10/2012

adik Adam telah pun selamat diterbangkan ke HKL. Alhamdulillah, keadaan adik Adam kian menunjukkan perkembangan positif. Semoga adik Adam kuat dan sembuh secepatnya. Terima kasih kepada Hospital Sibu, Hospital Besar Ipoh, Kementerian Kesihatan dan Misi Sayang, Wanita UMNO kerana mengusahakan sesuatu yang sangat murni.  




*******************************

update 5/11/2012

Alhamdulillah, selepas menjalani operation tempoh hari adik Adam bertambah aktif. Update daripada FB semalam menyatakan Adam dah pandai menolak selimutnya dengan kaki.


*******************************

update 7/3/2013

KepadaNya kita kembali..... begitulah adik Adam yang telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di Institut Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur. Tenanglah Adam kerana sesungguhnya syurga menantimu.

Al Fatihah.

2 comments:

puding roti said...

Alhamdulillah...syukurlah...tiap kali baca psl adik adam msti menitik air mata. sedih campur rasa kasih n syg sgt...

Unknown said...

kenapa tak dapat nak follow up perkembangan dia kannn sedey sgt2...moga tuhan sentiasa lindungi dia aminnn ya Allah..