Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

Akhirnya bertemu jua...

Alkisahnya Isnin lepas, 20 ramadhan/30 Ogos 2010 di Giant Kota Damansara.... Petang tu kami sekeluarga singgah Giant sebab nak beli bahan2 masakan untuk esok, 31hb. Adik beradik sebelah suami nak berbuka kat umah, jadi angan2 nak wat sup tulang. Tapi malangnya, tulang dah habis...

Lepas beli barang sket2, aku trus melayan kakak main kt playground Giant. Akhirnya kami masuk ke KFC untuk berbuka. Masa tu adik ala2 ngantuk, kakak pun ke hulu hilir tak puas main la konon. Padahal dah bape hinggit duit terbang kt mainan situ.

Sambil menikmati KFC yang sungguh enak tu (mungkin sebab lapar kot, haha) tiba2 kami disapa...
"Assalamua'laikum.. Knal tak.."
Aku dan suami terdiam sambil memandang ke arah tuan punya badan. Jeng jeng jeng.......... sah ala aku kenal. Farah! Ya, itu la Farah kawan blog aku yang selama ini hanya berjumpa di alam maya.

Aku hanya mampu tersengih. Nak salam tangan dengan ayamnya lagi, sebelah pangku adik le pulak. Sempat la say hai ngan anak teruna Farah. Tapi tu la, pertemuan tu sekejap cuma. Dan komen yang paling bernas ialah.... betapa berkurunnya aku tak update blog kata Farah! Sorry la kawan, tuntutan kerja membuatkan sangat2 la jarang untuk bukak blog. Klu FB tu sbb komennya sikit2 je, boleh la online. Dan yang sebenarnya aku memang rindu sangat nak menggodek blog semula. Blm berkesempatan lagi...

Utk Farah... hingga ke saat ini Lin masih teringatkan pertemuan aritu. Klu tau, boleh kita duk satu meja kan.. raya nanti datang rumah yer... Ok, sehingga kita bertemu lagi dan harap2 pertemuan itu tidak berakhir di situ saja...

1 comment:

Fara said...

hihihi....dh muncul dah siap wat n3 jumpa ai. Bangga jap ;)kwn alam maya dh jadi alam realiti....

oh cari tulang ker, ingt kan dulang nk isi kuih raya...huhuhuhu.