Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 10, 2008

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR (KLIBF '08)

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2oo8 (KLIBF '08)
Dlm minggu ni aku jd giler jap. Bukan giler meroyan atau giler mental tapi aku giler buku. Hahaha... boleh dikatakan sepanjang 'pesta' ni berlangsung dah 3-4 kali aku round. Kalau boleh cam nak beli semer buku yang ader kat sni, syok betoi sampai aku tak sedar yang aku dah belanjakan duit beli buku ni melebihi daripada duit shopping! Macam2 buku aku beli, buku motivasi, buku sekolah, buku colouring, buku cerita, buku agama, buku masakan dan majalah2.
Time balik umah sarat dengan plastik2 buku dan free gift. Yehaaa.... boleh la dikatakan aku ni lebih boros belanja beli buku daripada shopping. Tu memang tabiat aku semenjak dulu lagi. Tak boleh nak kata apa dah... Buku, buku, dan buku............... Hubby aku pun takleh nak kata ape, cuma bila nak balik tu dia la yang tukang angkat semer buku2 ni naik atas umah. Thanx hubby. Nanti kat umah baru kita wat library ek. Hehehe...

No comments: