Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 8, 2009

Cik abangku merantau lagi...

Arini cik abangku merantau lagi... maybe Jumaat baru balik. Sedih sangat... :( harap2 kakak tak meragam bila 'teman sepermainannya' outstation. Semalam pun kakak dah mula buat perangai. 2 kali berjaga malam tadi. Pertama kul 12.50 malam, pastu 3.00 pagi lak. Dah tu taknak tidur, nak tengok tv sambil minum air. Sudahnya aku pun tak tidur sampai bersahur tadi. Lepas Subuh tu rasa letih dan mengantuk yang teramat sangat, jadi aku pun tidur la sekejap. Dalam 15 minit kut.

Kul 7.00 cik abang gerak. Masa nak bukak mata dan nak bangun tu punya la seksa. Maybe aku rasa letih sangat2 ni sebab dari weekend lepas kami ke hulu ke hilir menguruskan rumah yang satu lagi. Berbuka pun dalam kereta, malam baru sampai rumah. Tapi aku gagahkan juga untuk ke opis tadi.

Nampaknya sampai Jumaat ni aku berbuka ngan kakak je la gayanya. Ummi tengok kakak, kakak tengok ummi... Buat cik abang yang tercinta... Semoga sukses dalam menjalankan tugas, jaga diri baik2, hati2 di perjalanan dan semoga selamat sampai ke pangkuan kami...

3 comments:

Fara said...

alahai siannya Lin. tp xpe...la dia keje kan. Lin jaga diri elok2.

airikamalek said...

sedih kan bila berjauhan...sabar yer...doakan cuti raya approve sudah ler

ummi said...

Fara...
Dulu masa preggy kan si kakak selalu gak kena tinggal, tapi 3, 4 ari jer. Preggy yg ke 2 ni lebih drpd 2 minggu tau. Hukhukhuk...

Airikamalek...
Dengar2 kena masuk Rabu yer? Sampai ati ke Abg Malek blk utara bwk Mira & Amir je? Takkan lah...