Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 12, 2012

........*tiada tajuk

Ummi...
Kamu masih bertatih dalam dunia ini
Kamu masih belum mengenal mereka sepenuhnya
Kamu masih perlu menelaahnya
Malahan kamu belum cukup tegar menghadapi segala....

Ummi...
Belajarlah untuk lebih berani
Hadapilah segala dengan penuh kasih
Penuhilah ruang dalam diri kamu dengan sabar
Teguhkan iman kamu tiap masa
Bukan tiap kali sujud sahaja...

Anak...
Betapa sakitnya ketika aku melahirkan
Malah ketika aku mengusungmu ke mana jua
Tapi aku hadapi dengan berani
Kerana aku yakin akan janji Allah

Anak...
Mungkin kamu tidak tahu sedalam mana cintaku
Sesuci mana hatiku
Yang pasti aku mahu kamu tahu
Memiliki kamu adalah antara perkara terbaik dalam hidupku

Dan... tika aku mencoretkan ini
Aku sungguh kesal di atas segala kekhilafan aku....

No comments: