Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 3, 2008

Tehah dah selamat jadi isteri Epi... 25 Okt. 08










Setelah meredah laluan yang sukar bagi kami orang yang bukan dari Negeri Kelantan ni, akhirnya berbaloi gak sebab dapat ambik gambar sakan kat pelamin ungu Tehah. Dah penuh perut, bagai nak runtuh pelamin ktorang bergambar. Dan, yang paling penting ummi sempat posing kat singgahsana tu bertiga (wit abah n Nawal). Hehehehe.... jangan marah, ktorang pun pengantin gak.... :P

2 comments:

Fara said...

Lin nk tukar layout ke?? cr je kat web mana2 mcm pyzam.com ke...pastu copy n paste kat template. Tapi nnt sume add gadget ilang, mcm jam, kalendar. Sume tu kena wat balik.

ummi said...

Tq Fara... dah berzaman nk tukar layout tp tak dapat2. Nnti lin try ek...