Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 10, 2008

AidilAdha 1429H

8 Dis '08 : Sepanjang jalan balik ke KL, Nawal tido lena. Letihnya agaknya main ngan pakcik & makcik kat kampung.
Entah apa la yang diguraukan dengan Maksu sebelum berangkat balik ke KL. Kali ni Nawal balik ke kampung dengan gembira sekali, tak macam selalu. Anak ummi dah ok kan...

Suka sangat dapat duit raya daripada Pak Yeop, kena upah dulu ye...

Ambik gambar ngan Mak Su... Kebetulan anak sedara dan mak sedara sedondon plak pagi tu...

Pak Yeop ngan Mak Su je yang sempat ambik gambar sama Nawal. Yang lain ntah kat mana...

Ape la yang Nawal nak acah kat abah tu.. Suka tul ye...

Puteri tercantik di alam ini... uhhuuuuu.... Pandai posing ngan baju raya anak abah dan ummi rupanya...
Abah dan Nawal....

Rendang ayam... ni belum masak lagi ni. Disediakan oleh chef Aishah dan Syuhadah...

Opah melatah... kena kacau masa dia duk ralit menumbuk bahan2 rendang....

Duk bersantai atas kete atok, dah tu Nawal dok tunjuk2 buah jambu air... Nak le tu...

Kayu api untuk memasak masa kenduri kawin Pak Yeop 28hb nanti... Harap2 berjalan dengan lancar...
Lemang... satu kemestian menyambut raya, tak kira la Raya Puasa atau Raya Haji... Lemang mak le paling best, yang kurindu setiap kali tibanya lebaran... tapi bila ummi nak belaja buat sendiri ni mak? Hehehe...

2 comments:

PearlnScarf said...

nawal ynag comel bila ler auntie nak jupe dier lagi..

Fara said...

bestnya nawal balik kg....comeinya dia pakai baju kurung. Ciom skit nawal. MMMMuuuuuuuahhhhhh!!!!!!!