Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 21, 2009

Gambar lame...

Aku sangat berkenan dengan bunga kat umah Nurul Ni...080808

Perasan tak dalam gambar ni ada sorang mamat (tengah) tu kan cam terkejut je muka dia. Tu la Czar Czamhudy, opismate aku yang masih shy-shy cat lagi. Wakakaka, terkejut kena serbu ngan ktorang yang suka bergambar. Skang tak shy-shy cat lagi kan Czar... sporting gitu!

Berposing lepas abih ambik gambar passport. Aku version tanpa Miss Spec...

Aku dalam version bersama Miss Spec... Untuk pengetahuan semer, kitorang ni hantu kamera yer... Snap jer, ada le gambar kitorang...

Masa shooting utk project kad raya, 2006 gak ni.

Orang paling kiri... itulah aku masa 2006. Tengah preggy, 3 months! Hehehe... Leh pakai kebaya lagi tapi yang musykilnya nape skang tak preggy ni aku takleh pakai kebaya tu ha? Alamak... aku dah gumuk!

2 comments:

::Umi Sufira:: said...

kekeke..itulah masalah sejagat ibu2 lepas melahirkan kan!kebaya lama tak muat dah..kkekeke;P

airikamalek said...

eh, kan ke kain tu yang kecutttttt, sbb tu tak leh pakai daa...apa lak salah kita....