Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 26, 2009

Kekandaku pulang...

Alhamdulillah... akhirnya hari ni tiba juga. Setelah jenuh menghitung hari, membilang jari dan yang seumpamanya...kekandaku akan pulang hari ni. Aku suka sangat. Sebab kat dada ni dah penuh dengan rindu dendam buat dia yang sangat kukasihi...

Apatah lagi puteri kecik aku tu, si kakak sangat2 la merindui abahnya. Hari2 suh call abah... tipon abah, tipon abah... Selagi tak calll selagi itu la kakak akan melalak. Aku rasa satu blok tu dengar dia nyer nangis. Memang tak hingat klu kakak nangis, terus gear 3, 4. Takde gear 1, 2 dulu.. Dan kerana kakak dah makin pandai bercakap la membuatkan hati seorang ibu seperti aku cepat tul tersentuh! Sepanjang 4 bulan pregnant ni, dah 2 kali kekandaku outstation. Bukan sehari dua tapi 2 minggu dan kadang2 lebih. Huwwwaaaa.... tu yang kekadang aku plak nangis lebih daripada kakak. Nasib baik kekandaku bukan askar, klu tak mesti aku nangis lagi tak hingat. Upppsss... sebenarnya aku dan kakak sama jer, klu nangis tak hingat dunia! Hehehehe...

Tak sabar lak nak tunggu kul 2 ni. Pandai je aku budget kekandaku sampai kul 2, hehehe... Pape pun kudoakan semoga perjalanannya selamat sampai ke sini. Aku menantimu sayang... Hahaha...

4 comments:

Fara said...

ooo cik abg nk balik dah ye.. best la dapat buka pose sama kan?

eh...u preggy lagi? cm ner i xtau pun...? huhuhuhu take care ye

airikamalek said...

gembira bila dah kembali dan dapat bersatu bersama keluarga, apatah lagi dalam bulan ramadhan kan...

filzafadzli said...

happy 4 you too...sampai demam ummi nih..hehehe

ummi said...

Fara...
Alhamdulillah cik abangku dah balik dgn selamatnya. Kakak Nawal pun senyum lebar nampak abahnya ada kat rumah, rakan permaianan dia dah pulang katakan...;p

Yup Fara, Lin preggy lagi. Alhamdulillah dah 5 bulan. Tapi kali ni mabuknya bukan kepalang lagi. Sangat teruk berbanding masa pregy kan kakaknya. Ada la hikmahnya kan... Dats wai la Lin membisu drpd blog ni berbulan lamanya...

Airikamalek...
Gembira yg bukan sikit tau kak, klu orang boleh nampak sengih tu sampai ke telinga la agaknya. Tak nampak sebab pakai mask jer...

Filzafadzli...
Ala... I ala2 u la dulu. Hubby u blk dr Spain u pun pening2 kan. Kakaka...