Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

Beto Kusyairy


JUVANA....... sape tengok citer ni semalam? Sebenarnya citer ni bersiaran setiap Isnin, 9 malam di TV3. Setakat 2 episod ni saya memang tak miss lagi. Cuma En. Suami je semalam takde kat rumah, main badminton di Kg. Baru.

Nampaknya kami suami isteri sama2 suka dengan JUVANA ni. Pagi tadi En. Suami bertanyakan perihal JUVANA... he3... Ya, jalan ceritanya memang berlainan daripada kebiasaan. Saya sememangnya sukakan hasil tangan Khabir Bhatia dan Mira Mustaffa. Setakat ni hasil kerja mereka memang tidak menghampakan saya.

Ada 2 tarikan dalam JUVANA yang membuatkan saya rasa tidak ingin lari ke mana, duk je kat depan tv. Semalam, masak pun cepat2 sebab tak nak ketinggalan cerita ni.

Pertama, hasil karya Filmscape yang tentunya menarik sebab lain daripada yang lain. Kedua, Beto Kusyairy. Huhuhu.... siapa Beto ni? Ahhaaa, saya mengenalinya melalui Geng Surau. Dan beberapa drama lakonannya yang lain. Dia sungguh berbakat!

Dalam JUVANA ni, muka dia memang berlagak giler. Mesti sakit ati Cikgu Zakiah, hahaha! Dengan mengunyah chewing gum, pada perkiraan saya dia memang sesuai dengan watak tu...

Nanti bila free, saya nak google pasal Beto ni, he3...

No comments: