Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

Selamat Pengantin Baru

Cuti sekolah dah pun bermula... Dlm banyak2 aktiviti yang dilakukan sepanjang 2 minggu ni, tentulah jemputan kenduri kahwin mengisi ruang masa kita. Sana kenduri, sini kenduri... Makan free yer sepanjang weekend ni :)

Saya nak mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada sahabat saya iaitu Rohana Hassim yang berlangsung pada 4 Jun nanti. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ye Ana. InsyaAllah kalau takde halangan, Lin akan datang makan nasik minyak hang...

Begitu juga ucapan istimewa ini buat Abdul Muhaimin Abdul Majid dan pasangan di Ipoh, Perak. Amin, akak akan berusaha menghadirkan diri nanti. InsyaAllah. Semoga menjadi suami yang soleh ya dik. Ranjau hidup berumahtangga ni bukan sedikit, semoga kekal bercinta hingga akhir hayat.. :)

Oh ya, saya juga nak mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Salih Yaacob dan isterinya Samihah Sheikh Ali. Cantik sungguh mempelai ni. Gadis kecil molek itu memang cantik, harap2nya kehadiran Samihah ni akan menambahkan keceriaan dalam hidup Abg. Jem. Kekallah adil kepada semua isteri2 mu. Camni barulah betul, kawin tak sorok. Makanya takde fitnah!

No comments: