Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan Kareem 1434H

Salam Ramadhan Kareem buat semua umat Islam di seluruh dunia.

Alhamdulillah kerana kita masih diberikan kesempatan, rezeki, peluang dan apa saja perkataan yang sesuai untuk menikmati berkatnya Ramadhan 1434H ini. Syukur sangat-sangat. Moga ianya lebih baik daripada sebelumnya.

Mohonlah agar dosa-dosa kita diampunkan tanpa jemu, beramallah sebaik mungkin seperti esok kita akan pergi dan berusahalah menjaga kesihatan semaksimum mungkin supaya kita terus kuat beribadah walaupun Ramadhan akan berakhir nanti. Janganlah kita hanya mengejar Ramadhan dan kita tinggalkan bulan-bulan yang lain. Lazimnya, bulan mulia ni dikejar oleh semua orang tetapi bulan-bulan lain dipandang sepi.

Ummi mengambil kesempatan memohon ampun maaf kepada semua baik yang dikenali secara rapat atau di dunia maya cuma. Kekhilafan diri kadangkala tak dapat dielakkan, cuma kita kenalah berusaha untuk memperbaikinya. Buat suami yang akan bertugas di luar daerah, harapannya agar janganlah ditinggalkan terawikh walau sesibuk manapun. Jaga kesihatan baik-baik, jangan lupa bersahur nanti. Semoga dapat menjalankan tugas sebaik mungkin. Buat anak-anak yang dikasihi... jangan nakal-nakal ok. Ummi sendirian menguruskan kalian nanti, harap kita sama-sama bekerjasama dengan baik macam Wonderpets tu. Selamat berpuasa kakak dan adik. Untuk keluarga di Perak dan Pahang, selamat berpuasa juga. InsyaAllah jika diizinkan Allah kita puasa sama-sama ya. Dan... buat semua yang dikenali, marilah kita tingkatkan semangat dan usaha untuk menjadi yang terbaik bermula saat ini. Jangan lupa ambil pahala melewatkan sahur dan mempercepatkan berbuka ya...

Sekian.


No comments: