Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 22, 2011

Eczema & allergic kakak datang lagi....




Eczema & allergic kakak datang lagi.... Kesian anak ummi dan abah ni. Sampai nangis2. Semua kelipat dah merah, muka bengkak. Start malam Ahad aritu, sampai sekarang ni tak baik2 lagi. Tapi semalam ummi dah dah bawak kakak pegi Specialist, Dr. dah bagi ubat lain. Harap2 kakak cepat sembuh.

Gambar ni saya ambil sekitar belakang leher aja. Bahagian lain kakak tak nak tunjuk, malu. Dah makin besar kakak, pandai dah malu2.... hik3...

Semoga anak ummi tetap ceria seperti selalu yer...

3 comments:

Mama Syamil said...

Syamil pun alergik jg...
Sian anak2 kalu alergik ni..

ummiLIN said...

MS : sian sungguh budak2 skrg kn, mcm2 faktor penyumbang allergic ni kan. Saya sgt berharap eczema dan allergic kakak hilang... Alhamdulillah adik dia stakat ni ok.

Sahabat-Gunung said...

UmmiLin: Cuba usahakan cara tradisional - gi ke kolam air panas di Batang Kali, ramai gak yang aku jumpa kat sana ada masalah macam nie ...

sekadar cadangan