Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 24, 2011

Saya harus ikhlas, redha, kuat....

Saya tidak sihat sejak beberapa minggu ini. Paling ketara, sakit kepala yang entah bila akan hilangnya. Sejak tahun ini saya memang kerap sakit kepala, tapi kali ini sakitnya agak berbeza. Dan, sejak saya tidak sihat inilah saya telah banyak mengabaikan tanggungjawab terhadap keluarga dan juga kerja. Anggapan saya begitulah kerana saya sangat merasakan graf prestasi diri saya menurun dari hari ke hari...

Adakah ini hanya sekadar alasan? Mungkin sesetengah orang, tetapi tidak juga bagi saya. Bukan sekadar alasan tapi hakikatnya saya yang melalui fasa2 itu. Saya lemah sekarang ini tapi saya kena kuat dan bertahan. Saya berdoa semoga Allah membantu saya dan memudahkan segala urusan.

Terima kasih yang tidak terhingga buat suami, kakak dan adik. Mereka banyak membantu saya tika ini. Tak tau la nak cakap macammana, saya sangat terharu dengan mereka. Saya tahu suami saya sangat letih kerana menguruskan sebahagian besar hal ehwal rumahtangga. Saya sungguh kasihankan dia, sebab tu saya tak boleh menatap wajahnya lama2, tak keruan dibuatnya. Kakak dan adik pun sangat memahami situasi ini, ummi sayang kamu berdua!

Saya harus ikhlas, redha, kuat, tabah dan bersemangat menghadapinya...

No comments: