Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

tahun baru yg sungguh syahdu






Ni semer gambar2 yg Auntie Zila snap masa kat Klinik Kulit Md Nor, KL pd 5 Januari 2009 yang dah lama lepasnya. Tengok la badan Nawal yg penuh ngan gatal2 sampai tak tidur malam. Sebenarnya ummi ada ambik video masa dia gelisah asyik menggaru malam tu tapi masih tak dapat nak upload kat sni lagi.

Yang sedihnya masa ni abah takde, g outstation. Lama lak tu, 2 minggu. Tu yang menumpang kasih sayang ngan Auntie Zila. Bukan setakat badan2 je gatal tapi dengan kepala, hidung tumbuh bisul lak. Huuwwwaaaa.... ummi yang nangis kesiankan Nawal. Permulaan tahun baru yang menyedihkan, anak tak sihat, hubby lak jauh......... Syahdu tul....

2 comments:

Fara said...

lama nya ummi nawal x muncul...sib baik tak bersawang rumah ni. rupanya nawal tak sihat ye...sian nawal.

ummi said...

Tu la Fara... Lin sampai rindu nak baca blog kengkawan tau. Ni tengah follow korang la ni... Alhamdulillah Nawal sihat buat masa sekarang. Cuma ada la tak sihat yg ringan2 tu. Harap2 dia sembuh sepenuhnya...