Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

Duit.. duit.. duit...

Awal 2011 ni saya sekeluarga betul2 diduga. Dengan kesihatan kami terutamanya adik, membuatkan kami berulang alik ke klinik dan hospital entah berapa kali. Bil jangan cakap la, tapi demi kesihatan saya tak kisah.

Awal bulan 3 ni keta pulak kena hantar bengkel. Accident betul2 kat aras 2 PWTC tu. Pintu belakang belah kiri memang kena ganti. Mana yang kemek tu mesti kena ketuk, cat lagi. Petang nanti saya nak pegi ambik, dah siap. Woohhaa.. rindu sangat2 kat buah hati saya tu. Macam mana la rupanya yer.... Sabar, sabar...

Minggu lepas tangki air plak tersumbat. Selama 11 hari saya sekeluarga terpaksa menggunakan air sinki dapur semata2. Jenuh la menyimpan air dalam baldi utntuk segala keperluan. Susah betul bila air ada masalah ni. Tu pun dah bape hengget kena bayar kat tukang paip tu. Petang ni lagi. Berpinau mata saya sekejap mengira duit. Hu3... Allah sedang menguji kami kan. Harusnya redha dan muhasabah...

No comments: