Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 21, 2012

My Luvly Singer 8280 dan ikan bakar

Alhamdulillah... saya sangat gembira hari ni sebab My Luvly Singer 8280 telah sembuh sepenuhnya. Malam ni nak gagahkan diri sambung projek yang tertangguh sekian lama.... semoga saya berjaya menyudahkan semua kerja2 yang tertangguh sebelum melahirkan si kecik dalam perut ni... he3...

Terima kasih kepada En. Suami kerana temankan saya hantar mesin dan ambik mesin tadi. Siap belanja saya makan ikan bakar lagi, oh sungguh sedap. Secara tak sedar saya habiskan satu pinggan nasi hari ni sedangkan sebelum ni terlalu la susah nak menghabiskan nasi walau setengah pinggan. Agaknya air asam ikan bakar tu betul2 buat saya teruja menikmati makan tengahari tadi. Atau sebenarnya sebab saya dah 2 hari tak makan nasi? Ya, saya jarang menikmati nasi sekarang ni sebab rasa perut penuh sangat... Apa pun terima kasih En. Zailan Mohamad :)

No comments: