Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 13, 2012

Sudah 35 minggu...


Alhamdulillah, minggu ni kandungan saya telah memasuki 35 minggu. Huhuuuu, ada beberapa minggu je lagi kan...

Sehingga kini berat badan saya telah mencecah 68kg. Hahah, setiap anak makin nampak gayanya berat badan saya ni. Dulu masa preggy kan kakak berat saya 63kg, adik 65kg dan InsyaAllah Nawal junior ni 68kg. 20hb Mac ni checkup lagi, tak tau la naik berapa kg... yang saya risaukan berat saya yang lebih2 naik bukan berat baby....

Masa rehat tadi saya sempat lagi membeli kain lampin buat tambah2 yang ada. Rasanya cukup la kut kalau dicampur dengan yang dah tersedia ada di rumah tu. Alhamdulillah, persiapan dah hampir 90%. Balik nanti nak semak lagi list, kut2 ada yang tertinggal. Oh ya, terima kasih pada Zila, Filza dan Fizan yang sangat la rajin menemankan saya ke Parkson tadi.

Cuma satu je barang besar yang masih belum dibeli................ playpen... InsyaAllah nanti ada kelapangan saya akan membelinya juga, tapi nampak gaya bukan dalam waktu terdekat ni. Suami masih sibuk, apa nak buat kan. Hujung minggu ni pun dia masih ada kursus sehingga Isnin. Hopefully masa saya nak bersalin nanti dia dapat kelonggaran untuk meluangkan masa bersama saya seperti 2 hari lepas. Sudah begitu lama Sabtu dan Ahad saya dan 2 puteri hanya di rumah. Dapatlah juga Sabtu lepas saya ziarah ibu saudara di Cheras yang tidak sihat dan akhirnya permintaan saya untuk makan stik tertunai. 2 hari di mana hati saya sangat berbunga2... lalalalala... :)

Saya cuma mengharapkan agar waktu2 yang berbaki ni dipenuhi dengan momen2 indah sebelum si kecil melihat dunia. Walaupun sebenarnya badan saya sudah tidak kuat seperti sebelumnya. Agak2 camne la rupanya Nawal junior nanti yer... Ramai yang cakap saya sudah hampir sangat untuk bersalin, kata mereka perut saya sudah nampak agak jatuh. Mungkin hujung bulan Mac ini, mana tau kan... Tunggu je la....

2 comments:

nuhaz said...

pasni ummi teman i lak ye ;)

ummiLIN said...

InsyaAllah, sempat lagi i jumpa u sblm u bersalin :)