Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 1, 2012

Tak mampu nak klik...

Sudah banyak kali saya menjengah FB abah kepada arwah adik Faris. Teringin benar nak melihat video2 dia. Ternyata saya tak mampu...... tak mampu nak klik pun video2 tu.

Bukanlah saya meratapi pemergiannya tetapi sebak di dada tidak dapat saya bendung. Airmata saya tumpah. Saya tidak kuat kan. Semalam, saya cuba klik pada video masa arwah pilih kasut. Saya hanya klik tapi saya minimizekan sebab langsung tak 'lalu' nak melihatnya. Saya perlahankan volume suara dan apabila sayup2 saya dengar suaranya saya terus tutup volume. Ternyata kemampuan saya sangat rendah...

Ya Allah... di situ sahaja hambaMu dapat lihat betapa tidak kuatnya hati ini. Sangat rapuh. Semoga Engkau berikan rahmat kepada arwah. Dan kepada kami yang masih hidup ini janganlah Engkau berikan ujian yang tidak mampu kami tanggung. Sesungguhnya kami sangat lemah. Berikanlah hidayah dan perlindungan kepada kami untuk terus menempuh cabaran hidup ini...

No comments: