Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

Kalau dalam waktu terdekat ni...

Saya baru je menjengah satu blog. Entry nya berkisar kepada seorang sahabat blogger beliau yang baru saja meninggal dunia. Allahhuakbar....

Saya sayu, terkedu, insaf dan saya benar2 kosong tika itu. Apa yang nak dikata selain menghadiahkan Al Fatihah buat sahabatnya itu. Ianya benar2 membuatkan saya terfikir walaupun bukanlah kali pertama ianya terlintas di fikiran... KALAULAH SAYA PERGI DALAM WAKTU YANG TERDEKAT NI, BAGAIMANA YA?
-
-
-
-
-
-
-
Entahlah, saya benar2 tidak bersedia daripada setiap sudut. Amalan saya, keluarga saya, kerja saya dan segala2 yang berkaitan dengan saya. Setiap masa saya sedar tentang ini tapi SAYA TETAP LEKA DAN BERTANGGUH.... Allahhuakbar. Ampunkan saya Ya Allah. Saya tak mampu membayangkan tapi saya perlu terima hakikat yang ianya BUKAN MUSTAHIL.

Bagaimana dengan kehidupan keluarga saya nanti ya? Bagaimana dengan ......... Aduh, segalanya bagaimana.... Blog ni pun macammana ya?
-
-
-
-
Antara sesuatu yang perlu saya lakukan selain meningkatkan amalan ialah semua kod rahsia saya perlu diketahui oleh orang yang dipercayai....Kenapa? Ada sebabnya yang tersendiri...

Allahhuakbar!

No comments: