Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Aku lalai tapi Engkau tetap menyayangiku... Terima kasih Ya Allah...

Saya menangis petang semalam. Tiba2 hati saya sangat sayu dan insaf. Saya rasa begitu banyak dosa yang saya lakukan. Ketika sujud mengadapMu terasa benar kasih sayangMu kerana biarpun aku lalai tapi Engkau masih menyayangiku...

Benar, hati saya kosong dan tidak keruan sejak kebelakangan ini. Semuanya serba tidak kena. Tapi.. petang semalam jelas sekali apa yang saya fikirkan selama ini memang betul! Saya tidak silap.

Terima kasih ya Allah kerana Engkau telah membukakan pintu hati ini untuk menerima ilmuMu walaupun sekejap cuma. Terima kasih kepada seluruh anggota badanku yang telah menggerakkan tubuhku. Ampunkan dosa hambaMu ini Ya Allah kerana telah lalai dalam amanahMu. Aku mohon padaMu supaya Engkau bukakan pintu hati ini dan juga orang2 di sekelilingku untuk menerima taufiq dan hidayahMu.

Ya Allah, Engkau tahu apa yang ada di dalam hatiku. Berilah aku kekuatan....

No comments: