Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 15, 2014

Ostematrix Shaklee

Assalamua'laikum....

Kali ni Ummi nak berikan sedikit ulasan mengenai pengambilan vitamin Ostematrix keluaran Shaklee. Alhamdulillah, dah 2 tahun Ummi amalkan 4 biji sebelum tidur, dan sejujurnya memang ia sangat menarik.

Nak tahu kenapa ianya menarik? Ostematrix ni telah membantu Ummi menghadapi masalah pembuangan yang dulunya memakan 4 hingga 5 hari sekali. Bukan setakat tu aje, yang Ummi perasan ialah Ummi tidak lagi menghadapi masalah keletihan yang ketara seperti sebelum mengamalkannya. Dengan tugas harian di pejabat dan urusan rumahtangga tidak dapat dinafikan keletihan adalah salah satu masalah yang sering menghantui Ummi.

Bila bangun pagi je, badan tidak lagi sesakit dulu, rasa lebih cergas. Oh, tentulah ini sangat menggembirakan hati Ummi kan. Untuk pengetahuan semua, Ostematrix Shaklee ini mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. InsyaAllah dengan pengambilan yang konsisten serta air masak yang secukupnya, vitamin mudah telan ini boleh membantu kita menghadapi masalah sakit tulang, keletihan dan tekanan darah tinggi.

Selain itu, kanak-kanak yang berumur 6 tahun ke atas juga boleh mengambil vitamin ini sebagai suplemen tambahan kerana pada ketika umur ini ramai kanak-kanak tidak lagi menjadikan susu sebagai minuman harian. 

Setelah Ummi melihat keberkesanannya, maka dengan gembiranya Ummi telah berkongsi kebaikan ini dengan mak yang tersayang. Harap-harap ia membantu mak walaupun dia tidak menghadapi masalah sakit tulang buat masa sekarang. Sebelum terkena baik kita mencegahnya.

Sempena kebaikan Ostematrix ini, pihak Shaklee telah membuat promosi pada April 2014 di mana setiap pembelian 6 botol Ostematrix anda akan diberikan 1 botol percuma pula. Harganya ialah RM366 untuk mereka yang belum menjadi ahli dan anda juga berpeluang menjadi ahli secara automatik dengan pembelian promosi ini. Kalau dah jadi ahli nanti harganya tentu lebih murah kan? Anda boleh berkongsi dengan kawan-kawan atau saudara mara untuk merasai penjimatan yang memang sangat berbaloi. 


~ Ikhtiar dan tawakkal kepada Allah~

*untuk mendapatkan konsultansi dan harga istimewa Shaklee, jangan segan untuk sms/whatssup ke talian 0192196843 atau emel ke roslinmohamednaziri@gmail.com. Semampu boleh saya akan cuba membantu, InsyaAllah.

No comments: